Jävla maskin

Det är nästan så att jag ångrar mig att jag lät mannen min köpa den där jävla diskmaskinen, än så länge så har den bara ställt till med besvär och vi har inte äns använt den än!
Det började med att det kom en rörmockare hit i fredags och fixade så att vi skulle kunna börja använda maskinen. När han sa att han var klar frågade jag om allt såg bra ut och vi kunde använda kranen som vanligt och diskmaskinen, han sa att det inte alls var några problem och att det var bara att änvänd maskinen.
Sen på kvällen när mannen kom hem så hörde vi att det droppade under diskbänken, japp så nu kan vi varken använda diskmaskinen eller kranen för det droppar vatten överallt om man spolar i kran, vilket alla kan förstå inte är bra då det kan bli väldiga vattenskador, så vi då får stå för eftersom att det är vi som satt in den där jävla maskinen.  Så nu gått folk står jag och diskar i handfatet i badrummet!
Det ska komma en ny rörmockare idag och åtgärde felet, så jag hoppas verkligen att när han har vart här så ska det både gå att använda kranen och diskmaskinen.

Nu har jag fått avreagera mig lite, idag ska vi iaf gå till öppna förskolan med alla goa mammor och barn, sen blir det gympa för mig ikväll, vilket jag ser mycket fram emot.
Innan det har jag tänkt att jag ska hinna dammsuga här hemma, för nu när Edddie börjar krypa så blir det att dammsuga lite oftare, jag får passa på att göra det sen när han sover.

Idag ska vi även börja med att ge lilla Eddie vanlig mat till lunch, hoppas att han kan äta sig tillräckligt mätt på det annars får han ta lite ersättning på sidan om.

Nu måste jag gå och kolla min älskade son som snart river hela lägenheten. =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0