Måndag

Idag var det ju sista babysången för den här terminen, känns lite tråkigt men vi får vara med när nästa termin börjar sen igen.
Efter babysången vart jag medbjuden hem till Sanna & Minna som bjöd på en så himla god lunch, det var verkligen jättegott.
Det var väldigt trevligt så vi ska träffas alla nästa måndag igen och gå till öppna förskolan med alla barnen.
Det ända jag har lite ångest för nu är att jag måste ju självklart bjuda på lunch jag med och hur ag ska lösa det jag som inte kan laga mat alls. Men det ska nog lösa sig det med skulle jag tro =0)
Skulle ha gått till öppna idag egentligen men Eddie var så trött efter att han vart borta så han har somnat nu som en stock så vi får ta det en annan dag.

Ikväll blir det att gå på gympa, jag tror att moster min skulle följa med får se om hon fortfarande vill, om inte får jag gå själv för nu ska jag försöka gå varje gång.

Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa en stund innan barnet vaknar och mannen kommer hem från jobbet.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0