Överraskning

Imorse åkte jag och lilla Eddie ut och överraskade hans mormor när hon låg och sov. Men det gjorde inget att vi kom och väckte henne för hon vart så glad att se oss.
Vi har vart ute i forssjö hela dagen och bara umgåtts med lilla mormor. Det var mysigt så det får vi göra om om ett tag.
När vi åkte hem ringde mannen min och sa att han skulle åka upp och köpa en diskmaskin. Så imorgom så ska han få hjälp att få hem den. Vet dock inte riktigt när den blir inkopplad men nu vet jag iaf att inom en snar framtid behöver jag inte diska förhand längre, och det ska bli så himla skönt för jag är så trött på att diska just nu.

Jag och Eddie ska åka hem till min farmor imorgon när vi har vaknat till liv och gjort oss iordning. Där ska vi (eller jag) få kall paj. Det är så sjukt gott så det ser vi fram emot.

Nej nu är jag så trött så jag ska nog faktiskt ta och hoppa i säng.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill också åka till farmor och äta kall paj!

Sov så gott och pussa på ponkisen från mig.

Älskar er

2010-05-18 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0