Sent

Idag får det bli ett sent inlägg, jag har märkt att när det är lång helger och min älskade man är hemma så har man inte riktigt tid eller lust att slösa tid framför datorn när man kan umgås med sin underbara familj.
Men imorgon blir allt som vanligt igen och mannen ska tillbaka till jobbet efter att han har vart hemma sen i onsdags, och jag och Eddie ska som vanligt möta upp Sanna & Minna och Johanna & Julian och gå till terminens sista babysång. Undra vad man nu ska ta och göra på måndagar.

Igår var vi på kalas i forssjö, firade min lillasyster som har fyllt 12, och min kusin som ska fylla 2 år.
Efter kalaset så åkte vi hem till mor och far och umgicks lite med systra mi som överaskade och kom hem från Göteborg, det var väldigt kul att hon kom hem, ett plus var även att jag fick håret färgat och klippt. Lika nöjd som alltid blev jag. Tack älskade syster <3

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på det sista av hockeyn innan det är dags för sängen.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0