Torsdag

Och jag och Eddie sitter och väntar på att klockan ska bli 14.00 och vi ska gå och möta Johanna och Julian för att gå till öppna förskolan.
Hoppas att Eddie tycker att det är lika roligt idag. Ska se om jag ska ta med honom ut på en lite promenad innan och se om han vill somna för han har inte sovit något än, det är full fart här hemma med kryp försök och gåstols race =0)

Jag börjar bli väldigt nervös inför lördag, då ska ju jag och min man åka till örebro och tatuera oss. Och det är min första, eller ska jag säga mina första för jag ska antagligen göra två stycken. Får se hur ont den första gör innan jag bestämmer mig om den andra.

Nu ska jag gå och hjälpa min underbara son som har inte kommer fram med gåstolen.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker han om gåstolen? =0)

Kul att du & Johanna hittat varandra. Hälsa henne

2010-05-06 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0