Mammalunch

Har vart på mammalunch hos underbara Sanna och Minna idag. Vi fick goda våfflor och mycket lek. Det var så roligt att se lilla Eddie idag för han börjar bli lite mer framåt. Han har alltid dragit sig undan när någon kommer för nära, men idag vara han tillochmed framme och klappade på tjejerna flera gånger =0)
Jag älskar verkligen våra måndagar, har verkligen hittat två helt underbara vänner i Elin och Sanna.
Men nu börjar jag få lite panik eftersom det är min tur att ha lunchen nästa vecka så nu måste jag hitta på någon god mat som jag kan laga till.

Imorgon blir det först babysång på morgonen då jag får träffa mina underbara vänner och deras fantastiska barn igen =0) Efter det ska nog jag och Eddie ta en busstur ut till forssjö och umgås lite mer moster Jenny. Kan inte ta bilen för mannen min måste ha den imorgon eftersom det ska bli snö inatt och han inte har vinterdäck på "sin" bil.

Nej nu måste jag gå upp och gå in till min älskade son som ligger och pratar för sig själv inne i sin säng. =0)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Urban Rundström

Hej Sara. Nu har jag besökt din blogg. Alltid kul att veta hur mitt brorsbarn lever och mår. Ha det, så hörs vi.

Urban

2010-11-11 @ 20:08:22
URL: http://www.urmbird.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0