Vårdcentralen

Japp idag har jag vart på vårdcentralen igen, denna gång för att kolla mina leder och om jag fortfarande har kvar karpaltunnelsyndromet som jag fick under graviditeten. Men jag fick inte så mycket till svar idag för jag måste ta lite prover, men för att ta dem måste jag fasta, så nu ska jag tillbaka dit på onsdag för lite provtagning. Läkaren jag hade sa att det kunde vara så att jag hade problem med ämnesomsättningen. Får se vad proverna visar. Sen fick jag även en remiss till ortopedtekninska för att kolla handlederna.
Så nej inte är jag klar uppe på vårdcentralen heller, nu blir det provtagning, ortopedtekniska, lungtest och pricktest. Efter det så hoppas jag verkligen att jag har gjort mitt där uppe på ett tag.

Ikväll har vi en lite myskväll hemma hos mina föräldrar, vi ska äte lite kräftor och dricka lite vin  och bara ha det trevligt.

Nej nu är det tydligen dags att få lite fiskbullar i magen =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0