Babysång

Idag har vi vart på babysången, det var jättekul att vara på det igen. Vi har inte kunnat gått på länge eftersom det har vart sim på tisdagar också, men nu är simmer slut så nu blir det sång varje tisdag istället.
Eddie har börjat sova bara en gång om dagen nu, så nu efter lunchen somnade han och sover så gott. När han vaknar sen så ska vi åka till läkaren och kolla hans örnon efter öroninflammationen. Hoppas att allt ser bra ut nu.
Igår var vi nere på stan en sväng och köpte en overall till Eddie, en jättefin grön vart det men när vi kom hem och provade den så var den lite för liten så den måste bytas och tyvärr fanns den gröna inte i storlek 86 så det får bli en svart istället. Men det är ju inte klokt att den bra och ordentlig overall ska kosta 700 kr, det är helt sjukt att det kostar så mycket till ett lite barn som växer hur mycket som helst. Det är det som är så jobbigt med Eddie för han växer nästan 3 cm på längden varje månad.
Får se om jag kan ta mig ner på stan idag i detta regnväder, vill helst inte dra ut Eddie när det regnar så mycket för vi har inget ordentligt regnskydd till hans vagn, får se om jag kan få hit någon som kanske kan passa honom en sväng medans jag går ner på stan.

I söndags hade vi ju lite barnkalas här hemma, det var jättekul och mysigt men jag måset nog erkänna att dte är väldigt skönt att det är slut med alla kalas nu.

Nej nu blir det att vila en stund innan ängeln vaknar.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Marie

Finns bra & billigare overaller på Lager 157 =0)

2010-10-20 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0