Grattis

Grattis till min älskade lilla ängel som blir 1 år idag =0) Vi har haft en väldigt trevlig helg men kalas både lördag och söndag. Eddie har fått massa fina saker och tackar alla så hemskt mycket för paketen och en trevlig och mysig helg =0)

Det kommer upp så mycket minnen om hur det var för ett år sen. Hur det var den dagen vattnet gick och jag hade tvätta alla bebiskläder och hade värsta paniken. Kommer ihåg att vi åt plankstek och tittade på fotboll på kvällen och på natten fick vi åka in till förlossningen. Sen den 11 oktober 2009 klockan 14.03 så föddes äntligen min lilla bebis, som vi hade längtat =0) det är helt sjukt att det redan har gått ett helt år.

Blir även lite kalas idag, han har paket kvar från oss och sen kommer även moster Jenny som inte kunde komma på kalaset i lördags. Sen blir det att gå och fika hos Eddies faster som också fyller år idag.

Nu ska jag fixa lite innan det kommer folk.

Ha det!                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0