hmm

Jaha det har vart en del intressanta dagar, börjar med att lilla Eddie som sagt bara vill sova en gång om dagen nu förtiden. Sen han började med det så sover han mycket längre på morgonen, vilket inte görmig så mycket =0) men han sover till 9.00 -9.30 varje dag vilket leder till att han är vrålhungrig när han vaknar och imorse så var han hemskt grinig och bara satt och grät. Så nu har vi bestämt att han inte får sova längre än till 8.00-8.30 så det får bli att ställa klockan för mig och gå upp och väcka min lilla ängel.

Idag har han vart lite halvtjurig, det började redan lite igår kväll och det är så svårt när man inte vet vad det beror på så man kan bara spekulera i vad dte kan vara. Jag tror att antingen är han inte helt och hållet redo att bara sova en gång om dagen och kanske behöver sova två gånger vissa dagar eller så tror jag att han börjar få flera tänder. Tror även att börjar komma in i typ nån trots eller så för nu några gånger så får ingen annan än jag mata honom, inte äns pappa duger. Men men så är det och det lär väl komma flera trotsåldrar =0)
Har även firat Tobben och hans mamma som fyller år men bara en veckas mellanrum ungefär. Det firades med plankstek och kalddkaka med glass, bär och vaniljsås till efterrätt och det var så himla gott och nu är man så mätt så man håller på att dö.

Imorgon så ska mannen min och kolla på tennis i stockholm så det blir bara jag och lilla Eddie hemma. Funderar på om vi ska ta en sväng till badhuset har inte bestämt mig än, får se vad vi ska hitta på. Ska även ta mig i kagen och laga mat till oss, det ska bli stuvade grönsaker med falukorv, hoppas på att det blir gott bara.

Nej nu är det slut för ikväll.

Ha det!
                                           Jag och mannen på bal <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0