Kalashelg

Japp i helgen blir det kalas både lördag och söndag för våran lilla älskling som blir 1 år på måndag. Kan inte riktigt förstå att tiden har gått så fort som det har gjort. Men det har vart ett helt underbart år och jag ser verkligen fram emot många fler underbara år tillsammans med min alldeles underbaraste bästaste familj =0)

Idag blir det att inhandla lite olika saker till helgen, lite fat och ljus och så lite saker till bullarna jag ska baka imorgon.

Min lilla ängel har börjat med en rolig sak, när man säger åt honom att han inte får göra vissa saker så kommer han med sitt söta lilla pekfinger och visar mig att jag man inte får göra så. Han är så söt så det är så himla svårt att inte börjar skratta.

Nej nu ska jag göra mig iordning för att ta mig till stan och ÖoB sen.

Ha det!                                                                             

                                       Jag bara älskar den här bilden =0)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jaha vilken dag får vi komma då? =0)

2010-10-07 @ 18:44:11
Postat av: Ida

Hehe, ja de fattar sååå mycket mer än vad man tror. När jag säger "ajaj!" till Juni skakar hon på huvudet och ser superallvarlig ut, haha sött!

2010-10-09 @ 00:00:01
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0