Morfardag

Japp idag är jag och lilla Eddie ute och leker med hans morfar som har sin lediga dag idag. Det blir inte så ofta att dem umgås bara dem så då får man ta och passa på. Sen ska ju även min snälla pappa fixa med min bil, han ska bland annat byta till vinterdäck och byta oljan.

Igår så var det min älskade mans födelsedag. Dagen började med att vi försov oss, vart väckt vid halv 9 när jag fick ett mess av Sanna som frågade när vi skulle träffas för att gå till babysången. Den börjar halv 10 så vi var tvungen att gå vid 9. Så det var bara upp och fixa iordning sig och barn fort, men som tur var så hade mannen sin lediga dag så han gav Eddie välling och hjälpte till.
Efter sången så kom Eddies farmor förbi och passade honom en sväng, jag och mannen tog nämligen en lunch bara han och jag, och det var väldigt mysigt och god mat. Vi åt på köksterrassen och det var hjortfärsbiffar med potatisgratäng och lingongräddsås, mums.

Har fått lånat en vagn av min moster och den är verkligen hur bra som helst, jätteskön att köra och Eddie somnar nästan på en gång när man sätter ner honom i den =0)

Nej nu ska jag in och titta lite på busfabrikens hemsida, ska förhoppningsvis åka dit imorgon men våra underbara mamma- och barnvänner =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0