Bedövning

Imorse så var jag på hudmottagningen för att kolla på några leverfläckar på ryggen och den jag har i huvudet. Dem på ryggen var det inget fel på men jag ska ändå vara försiktig och inte sola ryggen för mycket på sommrarna då fläckarna sitter ganska tätt och att jag bränner mig så himla lätt. Ska även be någon hålla koll på dem så att det inte blir några förändringar.
Men det i huvudet tog hon bort, fast egentligen så skulle hon inte det för man får inte ta bort leverfläckar som ser bra ut, men eftersom jag alltid kommer emot den när jag kammar mig och liknande så tyckte hon att den skulle bort. Shit vad konstigt det kändes att vara bedövad i huvudet, jättekonstig känsla var det. Nu börjar även bedövningen släppa så nu gör det lite halvont.

Snart ska jag faktiskt till vårscentralen och bli bedövad igen, men denna gång i benet då jag ska ta bort lite mer runt en leverfläck som jag tog bort för ett tag sen, hatar att ta bedövningsspruta för det gör så inåt helvete ont rent ut sagt.

Nog om det, går hade vi äntligen mammalunch och det vart verkligen jättelyckat. Den tycket om maten och efterrätten och vi och barnen hade det hur trevligt och mysigt som helst.
Så nu ska vi ha mammalunch varje måndag, så¨nu ser vi fram emot att få komma till Elin och Julia på lunch nästa vecka. Bara hoppas på att alla mammor och barn håller sig friska.

Nej nu är det nog dags att röra sig mot vårdcentralen igen.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0