Dålig uppdatering

Har vart lite dåligt med uppdatering dem senaste dagarna, men men så blir det ibland.
I tisdag så fick jag äntligen babysimma med min lilla ängel igen och det var så himla kul, hade hade sovit en stund innan så han var pigg och glad och tyckte att det var hur kul som helst. Så nu har jag betsämt mig för att skippa sången sålänge som simmer håller på.

Idag har vi haft en jättetrevlig och mysig dag på öppna förskolan. Fick hålla i en liten bebis också medans hennes mamma hjälpte sin andra dotter på toa. Man blir ju helt sjuk när man håller i en sån liten igen. Kom även att tänka på då när Eddie var så liten och nu blir han 1 om nästan en vecka bara. Det har verkligen gott så otrligt fort, men det har verkligen vart ett helt underbart år.

Hade en rolig upplevelse ikväll, vi var och handlade lite och bestämde oss för att ta varsin cheeseburgare på mc´donalds. Som vanligt fick vi vänta på det vi skulle ha så sen när vi skulle åka hem så startade inte bilen. Där stod vi på parkeringsfick 1 och fick ringa efter min far som kom in till stan och hjälpte oss.
Vi (pappa och mannen) puttade över bilen till stora parkeringen och skulle starta bilen, men då funkade inte pappas kablar som men kopplar på batterierna. Men som tur var så var det några volvoraggaren som kom och lånade ut sina. Så nu får det bli att köpa ett nytt batteri till bilen. Eddie satt i baksätet  i sin stol och skrattade, den lilla skrutten =0)

                                                     

Nu blir det mys med mannen =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0