Lunch

Idag har jag vart på en jättetrevlig och mysig lunch med min underbara mammavänner och deras underbara små döttrar. Vi åt jättegod mat och alla barnen skötte sig hu bra som helst.
Sen vart det även lite shopping för mig och Sanna, jag kom hem med två cardigans och ett par tjockare strumpbyxor. Såg även ett par stövlar som jag vill ha men sen kom jag på att vi ska till örebro på lördag så då ska jag se om jag hittar några på skopunkten.

Fick ett samtal från vårdcentralen, så nu ska jag dit imorgon för att göra andningstest, det ska bli så skönt att äntligen få det gjort. Hade väldigt jobbigt att andas igår kväll så det ska bli skönt att få gå opch kolla imorgon.
Så även denna vecka blir det vårdcentralen 2 gånger, ska dit på fredag också och ta bort stygnen på benet.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0