Nya bilstolen

Ja idag ska jag faktiskt ta och försöka mig på att installera in den nya bilstolen till Eddie. Nu har vi dragit ut på det väldigt länge och nu är det knappt så han får plats längre i den gamla.
Som tur är så kom min älskade och mycket saknade storasyster hem till Katrineholm igår så nu så sitter jag och Eddie ute i forssjö och umgår med henne. Så hon får ta och passa lilla ängeln medans jag ger mig på att få in stolen.
Just nu så håller Jenny på att skala massa äpplen till pajen hon ska göra sen, och Eddie sitter i sin stol brevid henne och tittar på och är jätteintresserad, dem är så söta så =0)

Vi kom även på att vi ska övertala alla att vi ska åka till safariparken nästa helg. Får se hur många vi får med oss =0)

Ja då är det fredag idag och helg, undra bara vad man ska ta och hitta på för skoj denna helg. Skulle vilja göra något och inte bara sitta hemma i lägenheten och glo. Jag tor att min man hade velat åka till badhuset, men det går ju tyvärr inte eftersom jag inte får bada på 2 veckor.

Nu ska jag se om jag ska ta tag i det där med bilstolen.

Ha det!                                                                            Myser med moster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0