Öppna förskolan

Ja idag ska nog jag och Eddie försöka ta oss till öppna förskolan, har inte vart där på väldigt länge nu så det ska bli skoj. Hoppas även på att Elin och lilla Julia kommer, var länge sen man såg dem också.
Idag ska jag nog få hämta min bil som har vart på lagning. Jag måste nog säga att jag har världens bästa mamma som först ger mig en bil och sen lagar den åt mig, Tack mamma!

Igår åkte jag och Eddie buss ut till min farmor, det var Eddies första bussresa. Det gick jättebra och han var så himla trött att han somnade på en gång när bussen började köra.
Hade som vanlig en mycket trevlig dag och farmor med sjukt god mat, igår var det kall paj och den pajen är så himla god.

Nej nu ska jag göra mig iordning lite.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0