Örebro

Igår så tog vi en sväng till örebro för att köpa lite presenter till Eddie och gå lite på Ikea. Jag kan ju lätt säga att vi valde helt fel helg att gå och shoppa. Det var sjukt mycket folk vilket inte var så konstigt då det var lönehelg och lite halv dåligt väder. Men vi hittade en del saker till Eddie, det vart bland annat en bobbycar, en stor gosedjurs Pluto, och lite annat smått och gott, kan lägga ut bilder om två veckor när paktetena inte är inslagna längre =0)
Sen vart det en sväng på Ikea också, och äntligen har jag fått mina matchande nattduksbord. Ska ta och sätta ihop dem senare idag. Sen sa jag till min man att jag ville gå in på skopunkten för att jag verkligen vill ha nya skor. Jag kan säga att vi vände nästan dirket i dörren när vi kom dit, det var hur mycket folk som helst så nu ska jag göra det enklat för mig och beställa skor på nätet, då behöver man inte trängas och stå i långa köer.

Idag så händer det nog inget speciellt förutom att det är städdag.

Nu ska jag shoppa skor =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0