Stammis

Ja det är nästan så att jag börjar bli stammis på vårdcentralen nu. Har ju redan vart där så mycket pågrund av lunginflammationen och nu ska jag dit nästa vecka igen. Ska först dit på måndag och kolla varför jag har så himla jobbigt att andas varje dag och för hoppningsvis kolla på min handled också. Sen ska jag dit på tisdag för att ta bort mer runt min leverfläck som jag tog bort på benet för ett tag sen.
Har även ringt till hudmottagning för att kolla när jag ska få tid för att kolla min leverfläck i huvudet och dem på ryggen. Dem skuille ha ringt upp mig 10.25 men dem har inte ringt upp än, får se om dem ringer eller om jag får ringa igen. Skulle ha blivit kallad för ett tag sen men det verkar som dem har glömt bort det eller nått.

Idag skulle vi ha gå på babysång men sen bestämde vi oss för att stanna hemma istället. Ska ta en promend upp till öob och onoff sen. Sen kanske Eddies farmor skulle komma och äta mat och blåbärscheescaken som mina lunchmammor skulle ha haft =0) Blir att baka en ny till nästa vecka igen.

Nu ska jag passa på att villa mitt lilla huvud en stund.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Hanna Runesdotter

Var, när, hur osv är babysång? Är det för syskon också, eller vilken ålder är det för? Kram!

2010-09-08 @ 10:13:01
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag svarar till dig Hanna =) Vi går också på babysången. Den är i Sandbäcksgården (övervåningen) och kostar 100 kr/termin eftersom hon som håller i det ordnar fika varje gång. Det finns två grupper, en för mindre barn (0-8 månader) och en med de större barnen (8 mån-1½ år) om jag inte minns helt fel. Vet inte hur det är med syskon men jag vet att det finns massor med plats den här terminen så de är säkert glada om många vill komma! Fikat är gemensamt för båda grupperna och mittimellan grupptiderna. Den första tiden för de minsre barnen är jag osäker på (tror att den börjar 9.15 el 9.30) och pågår en halvtimma. Sen fika. Sen större barnens tur 10.30-11. Det är på tisdagar. Vore jättekul om ni också kom!! Så får vi iallafall fika tillsammans =) Sara, skriv dit om jag missat nåt om sången. Kram!

2010-09-08 @ 19:17:39
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0