Tyghjälm

Ja det skulle min älskade lilla son verkligen behöva nu när han börjar att gå. Här om dagen så stod jag i Eddies rum och Eddie och Tobias var i köket, så skulle mannen gå på toa, så sa han, "nu går jag"för att jag skulle kolla Eddie, när jag skulle titta till honom så skrev jag till mannen att "han går också" och det gjorde han verkligen, han gick genom hela köket men på slutet gick det lite väl fort vilket resulterade i att ängeln ramlade och slog i huvudet och nu har ett sår och litet blåmärke i pannan. Stackarn =0(

Idag har vi tänkt att vi ska gå till öppna förskolan, och denna gång ska vi verkligen gå =0) Ska bara vänta på att Sanna och Minna ska sova klart så att vi förhoppninsvis kan gå med dem.

Jag var ju som sagt och tog bort mer runt min leverfläck på höften i tisdags. Jag trodde att det skulle gå hur fort och enkelt som helst, men vad fel jag hade. För det först så fick jag sitta och vänta i nästan 45 minuter på min tur, och när det var min tur visst min läkare inte äns vad som skulle göras för hon trodde att jag skulle ta bort fläcken i huvudet, men det hade jag ju redan tagit bort den på morgonen. Hon hade blivit väldigt dåligt informerad. Men sen fick jag iaf komma in på ett litet operationsrum men en hur smal brits som helst, fick knappt plats på den.
Fick ligga på den i mer än en halvtimme och förska balansera. Men det var skönt att den är helt borta nu iaf.
Så till slut så vart det 5 stygn och ingen träning eller bad på 2 veckor. Tur att syster min kommer hem i helgen så hon kan babysimma med Eddie på tisdag.

Nu tror jag att min gullegubbe har vaknat.

Ha det!
                                                                       En trött och nybadat lite tjockis =0)

Kommentarer
Postat av: Marie

Det lär bli fler blåmärken o sår på lillfisen =0) Har 2 par skor till honom om du vill ha ?

2010-09-16 @ 22:12:33
Postat av: Sara Karlsson

Ja tyvärr så blir det ju det. Ja men det skulle väl inte vara helt fel med några extra par skor.

=0)

2010-09-17 @ 11:22:52
URL: http://sarajkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0