Typiskt

Ja nu har jag inte skrivit på ett bra tag men det beror mycket på att vi har vart lite sjuka jag och Eddie. Vi har vart förkylda och Eddie var nästan påväg att få öroninflammation igen, men än så länge så verkar det som att han slipper det´, men för säkerhets skull så ska vi strunta i att gå på babysimmet imorgon. Tycker att det är onödigt att han ska bli sjuk igen nu när han börjar bli frisk.

Skulle ju ha bjudit på lunch förra måndagen men så vart ju jag och Eddie sjuka på söndagen så vi fick ställa in lunchen. Vi skulle ha haft lunchen idag istället men så fick jag ett mess av Elin imorse att Julia var lite sjuk, så nu ska vi ta det nästa måndag istället. Får bara hoppas på att alla mammor och barn är friska då.
Men nu har vi iaf en hel blåbärscheescake att äta upp jag och mannen. Måste även strimla och frysa in vitkålen för nu har jag fått köpt ny hela tiden så nu ska jag ta och frysa in istället.

Har vart och lämnat in min bil för att den ska lagas, efter det så följde jag med till pärona i forssjö. Så nu ska vi snart ta och dricka lite kaffe.

Ha det!


                       Eddie med sin älskade moster <3

Kommentarer
Postat av: Hanna Runesdotter

Tråkigt att lunchen blir inställd gång på gång. Men så är det väl med barn, alltid någon som är sjuk. Är du helt bra från lunginfammationen förresten? Kram

2010-09-06 @ 16:22:25
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0