Uppdatering

Om bilstolen, det vart så att jag inte klarade av att få in den ordentligt. Så igår när Eddies farmor var här så passade jag och mannen på att installera in den, det gick inte riktigt som vi hade tänkt för det gick inte att ha den bakåtvänt varken i framsättet eller i baksätet för då skulle inte Eddie få plats med benen ordentligt eftersom att han  är så lång. Så nu sitter han i baksätet framåtvänd. Men jag tycker ändå att det är bättre än att han ska sitta med benen upp på sätet.

En rolig sak hände i lördagskväll, jag och mannen min låg i sängen och hade lite mys med chips, dip och cola. Sen skulle jag ta mitt glas som stod på nattduksbordet, när jag tog upp glaset så bara small det till och det var cola på hela golvet och mitt täck. Först trodde jag att jag hade tappat glaset men sen insåg jag snabbt att jag höll i det, då har hela botten på galset lossnat =0) Och det är ganska tjock botten på glaset så det var hel skummt vet inte hur dte kunde hända.

Idag blir det att gå över till Eddies farmor på eftermiddagen, hon ska bjuda oss på mat, vi ska få rostbiff och potatisgratäng, mmm =0P ser mycket fram emot det.

Nu ska jag vila en stund innan min älskade son vaknar.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Marie

Sara, när barnen är så små ska dom sitta bakåtvända.

Anton kan inte sträcka ut sina ben heller, han sitter bakåtvänd. Men det går ingen nöd på honom.

Be tex Babyproffsen eller där ni köpt stolen att hjälpa er att sätta in den...

2010-09-21 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0