Dålig uppdatering

Nu har jag inte skrivt på ett tag, det beror mest på att jag helt enkelt har vart för lat för att plocka fram datorn och skriva, men nu tror jag att jag ska orka med det framöver =0)
Dem senaste dagarna har bestått av att Eddie har haft en del jobbiga nätter med mardrömmar så jag har vart uppe och sprungit en del några nätter. Men efter jobbiga nätter har vi fått en del sovmorgnar som vi tackar för.
Idag vaknade han halv 10 och ville sova klockan 12 igen =0) men det beror på att han bara sov en kvart i går plus att han gick och la sig vid halv 10 igår kväll då vi var hemma hos mina föräldrar och grillade.

Igår så var vi på kalas i flen och firade min kusin Daniel som fyllt 13 år. Det var trevligt, och vi fick träffa hela släkten, både från Norrköping och Oskarshamn. Det var kul att träffa kusinerna och moster från Oskarshamn som jag inte sett på jättelänge. Kul att se min kusin Kattis som ska få barn i maj, hon var inte stor hon men det måste nog vara ganska skönt, men vi kom fram till han hon var ju nästan lika stor som jga var i vecka 20 =0)
Min kusin Victoria var barnvakt till sin lilla gudson Viggo. Han var så lite och söt och jag gick och bar på honom en stund och det känns väldigt mycket i mina armar, har världens träningsverk idag, men det var så myckigt med en liten bebis så det var det värt.

Idag har jag vart på ljusparty hemma hos mor min, det var bara ett 12 pack med teljus som luktade toskanska vingårdar.

Imorgon hoppas jag på att jag och Eddie ska få lite mer sällskap på öppna förskolan, förra måndagen när vi var där var vi nämligen helt själva till klocka 2 - halv 3 ungefär. Inte så kul så vi hoppas på mer folk imorgon.

Nu väntar jag på min man som kommer hem med pizza, han v´har vart borta hela dagen och dömt fotboll.
Eddie vart ledsen ikväll när pappa inte var hemma och sa godnatt =0( men så blir det ibland.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0