Eddie 1 1/2 år <3

Igår blev våran lilla gullunge 1 1/2 år gammal. Man börjar inse hur får tiden verkligen går, det känns som det bara var ett par dagar sen jag fick sin min älskade son för första gången.
Dagen spenerade vi på öppna förskolan men trevliga vuxna och barn. Sen hade jag planer på att jag och Eddie skulle baka kladdkaka och ha som efterrätt för att fira plutten, men pappa skulle bort så vi tog det idag istället.
Så efter maten fick Eddie för första gången smaka kladdkaka, han tyckte att det var gott men han var inte helt överförtjust han lämnade tillochmed lite kladdkaka och glass kvar i skålen. Men på mammas och pappas tallrikar vart det inget kvar inte =0)
Ja jag som inte ska äta så mycket fika och skräp i veckorna tog faktikst lite jag med, men efter det var jag duktig och körde ett wii pass.
Jag testade att köra även fast Eddie var vaken, men han var jättesnäll och stod och tittade och härmade mamma och skrattade.
Men jag lär nog vara helt slut imorgon, speciellt i benen, det var riktigt jpbbigt idag plus att jag hade mina easytone som förstärker det hela.

Sen är jag lite bekymrad över att Eddie är så trött hela tiden. Imorse vaknade han vi 9.40 och var tvungen att gå och sova vid 11.30 igen. Sen så vaknade han (och jag) vid 14.30, så då hade han sovit 3 timmar.
Han mår ju inte dåligt annars och är pigg och glad, vild och galen när han är vaken. Troligtvis så är det bara så att han är en väldigt trött lite kille. Fast så har han nu i en veckas tid sovit oroligt på nätterna, vissa nätter vaknar han mellan 5 - 10 gånger och är jätteledsen fast han sover, och vissa nätter vaknar han bara till någon eller några få gånger. Vet inte om det är mardrömmar eller om det är tänder som spökar eller vad det är, men det är ganska jobbigt för både han och mig, så jag hoppas på att det blir bättre snart.

Nu ska jag se på fotboll med min älskade man och vem vet kanske blir det en bit kladdkaka till ;0)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske är spöket som stör honom på natten. Det är inte hel omöjligt. Testa att flytta sängen, kan ju vara så att den står på nått kors.

2011-04-12 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0