Glad påsk!

Nu är det äntligen långledigt för min älskade man och vi kan umgås hela familjen.
Idag blir det att äta lite påskmat och umgås och ha det trevligt med Eddies farmor och farbror.
Imorgon blir det att åka ut och fria påsk hos mina föräldrar, även min farmor och min morfar kommer så det blir trevligt värre =0) ännu bättre är ju också att det blir cheescake till efterrätt =0)
Sen blir det nog att vi stannar där över natten så vi slipper släppa hem lillskrutten sent på kvällen, det blir bara jobbigt för honom.
På söndag ser det ut som att det blir en lugn och skön dag för våran del, man kan ju hoppas på fint väder så att man kan vara ute hela dagen, kanske åka ut till stugan och fixa lite där ute, men vi får se vad som händer och sker.

Igår var jag och Eddie ute i forssjö och passade på att träffa moster Jenny som är ledig denna vecka och var ute i det fina vädret. Vi var ute hela dagen vilket syndes på mig sen, har brännt mig lite men men man får passa på när solen väl är framme, och om det blir som jag vill så kommer jag att jobba i sommar också.

Nu ska jag gå och umgås med min underbara familj.

Ha en bra påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0