Lite vila

Ja idag har min underbara storasyster vart en ängel och passat min älskade son medans jag var och handlade lite, passade även på att ta en stunds vila hemma innan jag åkte ut till dem. Syster min tyckte nog bara att det var roligt att passa lillplutten en stund. Nu sitter jag ute i forssjö och Eddie sover, hoppas han vaknar snart har saknat honom även om jag bara vart från honom några timmar =0) men som tur är vet jag att han har det hur bra som helst med sin moster nenny.



Igår spenaderades en heldag hemma hos Eddies farmor, hennes mamma (Eddies gammelmormor) kom in och hälsade på och ville så gärna träffa Eddie, då det var jättelänge sen dem sågs och självklart ställer man ju upp och träffas och umgås.

I helgen hoppas jag att det blir en tur till simhallen med min älskade lilla familj, det vart inget förra veckan så nu är det nog dags igen.

Nu ska jag vänta på att min gulleunge ska vakna =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0