Trevlig helg

Det har vart en mycket bra och trevlig helg, den började med att vi i fredags var hemma hos min mor och far och åt lite grillat, mumma!
Sen i lördags var vi hemma och tog det lungt då Eddie vaknade och hade blivit förkyld, väldigt typiskt då vi skulle på lekdate med kompisaran som vi inte träffat sen nyår på söndagen. Så jag och plutten höll oss inne och tog det lugnt hela dagen medans mannen min var ute vid våran stuga och fixade lite.
Men sen är Eddie vaknade igår morse så var han knappt täppt i näsan alls, så vi vart hur glada som helst att vi kunde åka och träffa alla kompisar.
Så vid klockan 3 igår infann vi oss hemma hos Elin, Johannes och lilla Julia och pluppen i magen =0)
Det gick bra även fast barnen inte setts sen nyår men dem tittade lite skumt på varann en stund men sen lekte dem så bra. Efter ett tag kom även Sanna, Daniel och lilla Minna. Alla tre barnen lekte jättebra hela kvällen sen. Vi stannade även där och grillade och hade det hur trevligt och mysigst som helst. Så vi lovade varann att det inte skulle dröja ett halvår innan vi sågs igen =0) så vi ska se om det blir någon date om några helger igen.
Det vart en ganska sen kväll, iaf för lilla Minna och Julia som skulle till dagis dagen efter, men jag hoppas att den små söta inte var allt för trötta imorse =0)

Nu sitter jag och Eddie ute i forssjö och har vart ute i det fina vädret, har tillochmed fått lite färg på mig idag =0)
Ska om en stund åka hem och laga lite mat och umgås lite med pappa tobias innan han ska iväg på löptest ikväll.
Sen när han kommit hem ska han och jag äta lite goda kräftor =0P ska bli så gott.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0