Underbara väder

Det är så skönt nu när det är så varmt och skönt ute, dem säger ju tillochmed på vädret att det redan är sommar.
För min del gör det inget att det är en tidig sommar då om det blir som jag har tänkt mig så ska jag förhoppningsvis få sommarjobb och jobba i sommar. Det är ju ganska trist att jobba när mannen har semester men men det är ju så det får bli när jag inte har något jobb.
Påskhelgen har vart väldigt bra och trevlig, det vart även en liten utekväll på påskafton med min syster och min man, mycket trevligt vart det.
Sen på söndagen så åkte vi ut till stugan och grillade med Eddies farmor och farbror, så bestämmde vi även då att det blir att städa inne i huset nu på fredag. Ska bli riktigt skönt att få det gjort så man kan vara där inne och så att det luktar fräschare. Får se om vi hinner med allt på fredag då någon hela tiden måste hålla koll på lilla Eddie, men vi är ju ändå 4 stycken så det ska vi nog hinna med.
På lördag sen ska vi äntligen fixa ett land så vi kan börja odla våra saker. Min pappa ska hjälpa oss med jordfräsen, så får han öven se hur vi har det där ute.

Nej hörni nu är det dags för desperate housewives så nu får det bli mer uppdateringar någon annan dag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0