Gun och Britt

Nu har mittlilla pyre äntligen blivit frisk, och igår morse fick vi en ordentlig sovmorgon. Jag och mannen vaknade vid klockan 9 och Eddie vaknade inte förren klockan 9.40 ungefär =0)
Men nu när Eddie har blivit frisk igen ligger min älskade man hemma och mår dåligt, är förkyld och dann stackarn.
Igår gjorde vi ett litet inpulsköp, vi gick nämligen in på djurmagazinet och köpte oss 2 stycken hamstrar =0) Det är två honor som heter Gun och Britt, mannen som döpt dem.
Jag är så himla glad och tycker att det är så kul att han djur igen. Tanken med hamstarna var mest att se hur Eddie reagerar mott pälsdjur, än så länge verkar det gå bra.

Jag och Eddie tar en heldag ute hos mormor, morfar och mostarna ute i forssjö och låter pappa ligga hemma i lugn och ro och vila sig och hoppas på att han mår bättre sen efter en heldags vila.

Fasiken nu sitter jag här och känner att jag också börjar bli lite täppt i näsan, jag varken vill eller orkar bli sjuk igen nu.

Nej nu ska jag nog passa på att vila en stund medans skrutt sover.

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0