Kalas

Idag ska jag och lilla pyret åka på kalas, det är min kusin som fyller 20 år, Grattis!
Ska bli kul att träffa släkten lite plus att mina kusiner från Oskarshamn kommer också och det är alltid lika roligt att träffa dem eftersom att vi tyvärr inte ses så ofta.

Imorse vaknde Eddie redan klockan 7, och när jag kom in i hans rum fick jag en trevlig överaskning och svar på varför han vaknde så tidigt. Det luktade inte mumma där inne om man säger så =0)
Men det gjorde inte mig något att han vaknade så pass tidigt för jag hade stallt mitt alarm på klockan 7 för jag skulle upp och göra mig iordning och gå på en arbetsintervju på Mc´Donalds. Så nu hoppas vi bara på att jag gjorde ett bra intryck och att jag får komma tillbaka på en andra intrevju och förhoppningsvis även få jobb, det skulle sitta fint.

Nu måste jag fixa lite med bilder innan Eddie vaknar och vi ska fixa oss inför kalas.

Ha det!


 Lilla pyret på sin 1-årsfotografering =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0