Nytt försök

Ja jag skulle vilja göra ett nytt försök med att blogga. Men det som jag tycker är så himla tråkigt är designen på bloggen. Jag skulle så gärna vilja fixa till den men jag som är så oteknisk har absolut ingen anning om hur man gör det, så om det är någon som vill hjälpa til så är det bara att hjota =0)

Igår så var det tänkt att jag och Eddie skulle ha en lugn hemma dag, men så har vi köpt en ny tv så den gamla och massa kartonger och annat skit står på golvet, och min kära lilla busunge tycker att det var jätteskoj att leka med tvn och allt det andra så istället för att jag ska tjata och säga nej hela tiden så tog vi oss en tur till öppna förskolan på sandbäcksgården. Vi fick trevligt sällskap av Hanna, Thristan och Thexas. Det var trevligt att få sällskap och slippa gå och prata med sig själv =0)

Imorgon ska jag göra lite ärenden på stan, jag ska bland annat gå in och höra om 1 årskortena på Eddie är klara. Vill så gärna se hur dem blev. Sen blir det förhoppningsvis en lunch med mamma/mormor. Ska även kolla hur länge Riva (gamla picasso) har öppet, jag och min älskade man ska ta och äta där på tisdag kväll om dem har öppet så klart. Vi ska passa på att bara umgås vi två och ha det mysigt då Eddie ändå ska sova hos sin farmor då vi ska åka till Eskilstuna sjukhus på onsdag och kolla mina leder.

Nej nu är det tänkt att jag ska ge mig på att få ihop ett cv. Snart är det ju dags för Eddie att börja på förskola och jag måste söka jobb.

Ha det!                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0