Otäckt

Ja det är så mycket som har hänt nu sen vi flyttade till den lägenheten som vi bor i nu. Jag har många gånger tyckt mig se en svart katt som springer inne hos oss. Trodde att det var grannens katt som brukar vara på våran ballkong ibland men det har inte vart någon katt inne så antagligen har jag bara inbillat mig.
Sen är det massa andra konstiga saker som har hänt, bland annat är mina leggings som var nytvättade och som jag vet att jag har lagt in i garderoben, är nu helt borta. En morgon letade min man efter sina jeans som han inte hittade och ibland brukar Eddie dra iväg med våra kläder så vi trodde att han hade lagt dem någonstans men så hittade vi dem hängande vid hatthyllan vid alla ytterkläder.
Så är det en massa andra små saker som hänt men igår så vart det riktigt otäckt tycker jag. Vi har köpt en bokhylla till Eddies rum och jag har stalt upp hans böcker där och ett bokstöd så att dem inte ska ramla. Sen igår kväll när vi hade ätit mat och så gick jag in i vårat sovrum och ser då att bokstödet står på vårat nya databänk! Jag vart skiträdd och gick ut till mannen och han sa att det måste ju ha vart Eddie som tagit och stalt det där. Men det kan omöjligt ha vart han för han når inte upp dit när bokstödet stod. Så nu är jag livrädd att vara hemma själv.

Jag har aldrigt trott på¨spöken eller onaturliga saker men fan nu tycker jag att det börjar bli otäckt, snart dags att flytta kanske?

Nej nu ska jag ringa till bildstudion och höra om korten på Eddie är klara snart.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja ni har säkert något spöket, jag tror på sånt. Du får ringa "Det okända" Eller så är det Tobbe som går i sömnen o flyttar på saker =0)

Kram

2011-02-11 @ 15:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0