Sjukstuga

Japp mitt lilla pyre vart sjuk i lördags igen. Han fick gå och lägga sig lite tidigare på dagen eftersom vi skulle på kalas, men sen när han vaknade igen så hade han 39 graders feber stackarn.
Så det vart inget kalas för oss, satt istället hemma och myste med min lilla plutt. Det var dock väldigt tråkigt att vi inte fick träffa "systrarna" från Oskarshamn, men förhoppningsvis får vi snart ny chans att ses.

Nu har Eddie vart feberfri i två dagar men har jobbig hosta och blev jättesnorig igår. Så man kan väl säga så att nätterna har ju inte vart allt för roliga. Därför har det blivit dålig uppdatering här för varje ledig stund man fått har man lagt sig ner för att vila. Hoppas på att denna natt bli bättre och med mindre spring.

Jag var hos astmaläkaren idag igen, det skulle vara intressant att veta hur många gånger jag har suttit uppe på det där sjukhuset sen lunginflammationen i sommras =0)
Idag vart det bestämt att jag ska fortsätta med min kortison morgon och kväll fram till sommaren och sen försöka sluta. Men även om jag kan sluta med den ska jag alltid använda den när jag blir förkyld.

Som jag skrev senast var jag ju på jobbintervju på Mc´Donalds i lördags. Fick mig en liten chock när jag kom dit och såg att det skulle vara gruppintervjuer. Men det gick bra och nu ska jag få komma tillbaka på en andra intervju som är en enskild, så nu ska jag dit imorgon och verkligen försöka göra mitt bästa för att få det här jobbet. Börjar bli lite nervös nu men det är bara att köra.

Nej om man ska mysa med gubben lite nu =0)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0