Typiskt

Har vart duktig idag, har skrivit klart mitt cv och skulle gå ut på intenet och skicka iväg det och då helt plötsligt funkar inte vårat internet hemma. Det har aldrig vart något problem med det förut men just idag när jag ville skicka iväg cv:t så funkar det inte.
Men då tog vi oss en tur jag och Eddie ut till mor och far i forssjö och använder deras trådlösa bredband.
Vi blir även bjudna på tacos här. Min man och far är ute med sina jobbarkompisar och bowlar ikväll. Får se när mannen kommer hem ikväll/natt.

Glömde nämn en sak som har hänt hemma också. Förra veckan när vi hade vart i affären så somnade Eddie så jag skulle lyfta upp honom  så att han fick sova vidare en stund, när vi var i trappuppgången så hörde jag att jag tappade en kort på mig och Tobias från liseberg som jag har på min nyckelknippa. När jag hade lagt ner Eddie så skulle jag gå ut och hämta kortet men hittade det inte, det var helt borta. Så tänkte jag inte så mycket mer på det utan tänkte att det kommer nog fram någon gång.
Men i veckan när vi skulle ställa upp nya tvn och ha oss så drog mannen ut tvbänken och där ligger kortet från nyckelknippan! Helt sjukt och inte kunde det ha vart Eddie heller för han har ju inte vart ute i trappuppgången själv. Helskumt!

Nu ska jag snart gå ut och kolla om syster behöver hjälp med maten.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja ni har någon hemma hos er...

2011-02-12 @ 16:29:12
Postat av: Elin

Håller med föregående, det är verkligen nån som bor hemma hos er, förutom ni tre. Var det inte Eddies babygym som hade börjat låta av sig själv nån gång för länge sen också?

2011-02-12 @ 17:19:25
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/
Postat av: sara karlsson

Ja visste elin det har du rätt i det hade jag glömt bort. Det kunde ju helt plötslig börja slå i det och låta utan att någon var i närheten. Ja nu får vi nog sjutton flytta härifrån :-)

2011-02-12 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0