Babysång

Hade vi sett fram emot väldigt mycket idag men när vi kom dit så var det inget för hon som håller i det var hemma med sjukt barn, men det var ändå en massa folk där som stannade och fikade och pratade iaf.
Jag tycker egentligen att Eddie börjar bli lite för gammal för sången, då han inte sitter med utan springer runt och gör en massa annat bus, men både han och jag tycker att det är kul att koma ut och göra något annat än bara sitta hemma och även träffa lite folk, Eddie kan leka med andra barn och mamma kan prata med andra mamma.

Eddie är en riktig sömntuta, han vaknade först halv fem imorse och ville ha välling men så somnade han om på engång efter det. Sen fick jag väcka honom kvart i nio imorse för att vi skulle till sången, är det inte typiskt att det inte var någon sång då när man hade kunnat legat och sovit lite längre?
Sen har han börjat med att han ska sova innan lunch istället för efter, så när vi kom hem från sången så var han trött igen så han fick gå och lägga sig vid elva, och då gick han inte upp förre kvart i nio heller, sen så sov han  till halv två.
Men för min del gör det inget att han sover då för då har man ju hela eftermiddagen att hitta på saker sen utan att man måste hem och sova.

Imorgon ska vi försöka ta oss iväg till öppna förskolan en sväng och sen på kvällen ska vi gå till Eddies farmor och äta god mat och sen hyra film och äta gottis. Så blir det nog att vi sover kvar där då så slipper vi släppa upp Eddie när han sover. Eddies farmor som bor själv tycker att det är kul om vi kommer och umgås lite med henne och hundarna, sen tror jag även att hon blir lite avundsjuk när vi åker till mina föräldrar och umgås och sover över, så imorgon är det hennes tur =0)

Nej nu ska jag ut till min älskade man och titta på fotboll med honom och äta lite popcorn och dricka blåbär-och svartvinbärsjuice =0P

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0