Helg

Ja denna helg så får jag och lilla Eddie försöka roa oss själva då min älskade man ska bli fotbollsdomare och är denna helg på kurs. Idag kommer han inte hem försen kolckan 18.00 och imorgon klockan 16.00.
Idag tog vi en sväng ut till mormor och morfar och umgås lite. Imorgon ska vi åka till badhuset en sväng, det känns som om det var evigheter sen vi var där då vi vart sjuka och förkylda ett bra tag nu, men nu är vi äntligen på g igen.

Så på måndag kan jag börja träna ordentligt igen, nu är jag riktigt trött på denna kropp, har som mål att inte väga mer är 63 kg till juni. Hoppas och tror verkligen på att jag kan klara det här och stå på mig och inte fuska hur mycket som helst. Jag ska dock inte överdriva med att jag inte får äta något alls men jag sk ainte fuska hur mycket som helst och speciellt inte i veckorna.

Nej nu ska jag vila mig en lite stund innan min älskade son vaknar.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0