Mycket

Har haft ganska mycket att tänka på dem senaste dagarna vilket har resulterat i att jag inte orkat bloggat något.
Det har ju kommit fram att dem ska börja med 2-skift på min mannes jobb, vilket varken jag eller mannen är särsklit glada över men men det blir ju bara att testa på och se hur det blir. Nu har vi även börjat prata och diskuterat lite gran igen om Luleå och flytt dit. Men än så länge är det inget som är bestämt och så ska vi ju se om jag kan få jobb här först och om mannen trivs med nya arbetstiderna. Men jag skulle tycka att det skulle vara att flytta och komma ifrån och börja om på nytt. Men samtidigt så skulle det ju vara hur tråkigt och jobbigt som helst att flytta ifrån alla nära och kära här hemma, men än så länge är det inget man ska fundera på nu ändå.

Jag vart riktigt biten av en av hamstarna i torsdags, shit vad ont det gjorde och vad det blöde. Har blivit biten många gånger genom åren men det här var verkligen ett av dem värsta betten.

Igår så var min man och syrran min på bio i Norrköping, dem tittade på en skräckis så det fick dem titta på själva utan mig, så jag och Eddie var hemma hos mamma och pappa och ät kräftor och drack gått =0)
Så idag har vi umgåtts med familjen hela dagen och det är snart dags för mig och Eddie att åka hem. Mannen är redan inne istan och tittar på hockey.

Nej nu ska jag umgås lite till innnan vi ska åka hem.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0