Sjukan

Japp idag har jag än en gång vart uppe på detdär sjukhuset, men nu kan man ju hoppas på att det börjar lugna ner sig lite med alla spring där uppe. Jag vet att jag måste dit sen och höra vad det var med mina leder som jag var och gjorde tester på men inte fått svar än. Om jag inte får svar på det denna vecka får jag ringa och höra vad det är som tar så lång tid, var ju och gjorde det för snart 3 4 veckor sen.
Men nu med min astma så ska jag iaf fortsätta med min kortison morgon och kväll fram till sommaren och sen försöka sluta med den.

Jag har även glömt att skriva ett mitt lilla lägenhetsspöke har vart i farten igen. Jag stod i badrummet i lördags med ryggen emot och så hörde jag helt plötsligt att det började rinna vatten. Först trodde jag att det var vatten som rann från tvätt maskinen men när jag vände mig om och tittade så rann det från kranen i badkaret. Helskumt för både jag och mannen min vet och är helt säkra på att det var vattenslagen som var använd sist, för vi hade fyllt upp badkaret med slangen kvällen innan för att vi inte skulle väcka Eddie när han sov.
Så alltså har någon eller något (inte jag eller mannen) vridit så att det rann vatten från kranen plus att att vattnet bara helt plötsligt sattes på utan att någon var i närheten. Det var ju nästan så man vart skraj ju.

Nu ska jag gå och ta mig ett tuggummi tror jag =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0