Torsdag

Igår tog jag och lillen en sväng till öppna förskolan på snadbäcksgården. Fick trevligt sällskap av Hanna, Thristan och Thexas, mycket trevligt med sällskap och ha någon att prata med.
Eddie visade upp sig från sin allra bästa sida, han var envis och vart arg och sur på allt som inte gick som han tycket att det skulle gå. Sen blir jag lite irriterad på när andra föräldrar inte säger till sina barn när dem gör saker dem inte får, Eddie blir lite förvirrad när jag säger att han inte får göra vissa saker sen låter andra sina barn göra så. Tillexempel han in bobbycar bilarna in till lilla lekrummet fast man inte får. Men men bara för att dem låter sina barn göra saler man inte får så står jag på mig och låter inte Eddie göra massa bus för det.

Eddie har kommit in i en jobbig period nu igen, han vill nämligen inte äta på kvällarna, han vill inte ha maten och han blir ledsen och arg på oss när vi säger att han inte får leka med maten eller slänga tallriken i backen. Han ska sitta och slita och klänga på mig hela tiden. Så nu i två dagar har vi fått vara bestämda och fått gått in och satt honom i sin säng tills vi har ätit klart och han lugnat ner sig lite. Men men det är väl så här det ska vara att ha barn kanske =0) Det går väl över om ett tag kan jag tro, och han får nog i sig det han ska då han mår bra och är pigg och vild. =0)

Imorgon ser vi mycket fram emot att åka till busfabriken. Vi ska åka dit med Elin och Sanna och deras barn och karlar. Ska bli så kul att se dem igen, det var väldigt länge sen nu vi sågs. Har nog inte sätt Elin med familj sen nyårsafton. Ska bli kul att se hur stora Minna och Julia har blivit, dem växer ju så fort dem små. Ska även bli kul att se hur stor Elin har blivit som är gravid =0)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0