TRÖTT!!

Ja fy fan vad trött jag börjar bli nu. Som jag skrev i förra inlägget så var vi hemma hos Eddies farmor i går och åt god mat och kollade på film och hade trevligt. Vi sov ju även kvar där för att inte släppa upp Eddie. Eller ja vi kan väl kanske inte direkt säga att vi sov särskilt mycket då våran älskade son bestämmde sig för att vakna klockan halv två inatt, och han ville inte somna igen, vi gav välling och han fick ligga hos mig men nej nej han ville inte somna så klockan fyra så gick vi alla upp och satt i köket hemma hos farmor och drack kaffe och åt mackor och sonen var hur pigg och glad som helst, vilket vi andra inte var kan jag lägga till! Sen vid klockan sex fick han lite välling så somande han äntligen. Jag gick också in och la mig och vaknade till vid sju igen för att Eddie hade vaknat IGEN! Men då la jag honom brevid mig så somande han och sov fram till halv nio.
Så ja vi har vart ganska trötta och vimsiga idag, nu sover han iaf och vi hoppas verkligen på att han sover hela natten inatt.

Nej det fick bli ett kort inlägg, är helst slut i huvudet.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0