Ingen ork

Har abolut inte haft någon som helst ork att blogga sen ett tag tillbaka. Men nu ska jag än en gång testa en gång till och tröttar jag snart igen så lägger jag nog ner. Sen är det så tråkigt att ha en så ful och tråkig blogg också, men men det får väl funka då jag inte kan fixa något annat.

Idag har jag vart med mamma, Jenny, Emma, Moster, Lennart och Joel i Stockholm och kollade på pappa och Leffe som har sprungit marathon. Dem var jätteduktiga och jag har haft en jättetrevlig dag.
Mina älskade pojkar var hemma och umgicks bara dem två, Eddie behövde nog ha en heldag utan sin mamma nu när han är så mammig som han är.
Det hände även en bussolycka där, det var en buss som skenade ner i en trapp i tunnelbana vid slussen. Vi såg inget men jag läste på aftonbladet att det var en barnvagn med en 17 månaders bebis i som vart överkörd av bussen och vagnen vart helt demolerad. Men som tur var så vart barnet inte allvarligt skadat. Då kändes det väldigt mycket i mammahjärtat och jag kan inte ens tänka mig vad som gick genom denna mammas huvud just då.

På tal om att det känns i mammahjärtat så har min lilla ängel börjat dagis nu. Han trivs jättebra där och blir inte alls ledsen när jag lämnar honom. Han vinkar och skrattar och knackar på dörren.
Just nu så går han bara 3 timmar om dagen, men i fredags fick jag reda på att jag ska jobba på kronfågel i sommar. Så från och med vecka 24 så börjar Eddie gå på dagis heltid. Känns lite jobbigt att jag måste lämna honom så pass tidigt som 6.15 - 6-30 för att jag ska hinna till jobbet som börjar 6.57. Men men det får gå det med.

Nu ska jag titta på fotboll och dricka ett glas vin efter en trevlig dag i Stockholm!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0