Trött mamma!

ja det kan man lugnt säga att jag är just nu. Det är nämligen så att min älskade son sover lite halv dåligt på nätterna nu för tiden. Eller nu har han börjat med att han sover bra varannan natt. Jag tycker att det är jättejobbigt när han vaknar på natten och är ledsen. I början är han inte riktigt vaken men sen vaknar han till och det kan ta upp emot 3 timmar innan han somnar om igen. Det jag blir mest stressad av är att jag inte vill att Tobias som ska upp klockan 5 på morgonen plus att jag inte vet heller vad jag ska göra när han blir så här. Men förhoppningsvis så kommer allt med sömnen bli bättre sen när han börjar på dagis och får leka av sig enstund på dagarna.
Idag är han hos sin farmor som ville låna honom en dag innan han börjar dagis. Så frågade hon också om han inte fick sova hos henne och att vi kommer hem till henne och äter frukost imorgon bitti innan vi åker ut till stugan och städar, så då sa vi att han fick sova där så han vi får sova ordentligt i 2 nätter iaf =0)

Jag själv sitter ute i forssjö nu då min syster har fixat mig i håret. Vi var även här igår så vart Eddie och jag klippta och vi färgade mitt hår svart med en slinga i luggen. Först blekte vi den och sen la vi i en lila färg men den tog inte riktigt då den var gammal, så idag har jag färgat det igen och inte bara en utan två gånger då det inte tog så bra idag igen, men nu ser det toppen ut efter lite mer klippning också =0)

Nu ropar mor att jag ska komma ut och visa upp håret, så det är väl bara att lyda =0)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men har du hört dig för om det kan vara nattskräck han har?

2011-05-06 @ 19:27:47
Postat av: sara karlsson

Jag tror inte att det är det heller, har läst lite om det och jag tycker ine riktigt att det låter som att det är det han har.

2011-05-06 @ 20:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0